Mycket har hänt sedan sist!

Så, nu skall jag väl börja skriva igen, jag har nog litet tid mellan jobb och pluggande! Idag är jag sjuk - jag har varit sjuk i nästan en vecka nu faktiskt. Ont i halsen! Jag hoppas verkligen att det inte är halsfluss, men skall gå till vårdscentralen senare och kolla upp det!

Jag har gjort en hel del hittills i sommar: Jag har vart på öland, jag har vart i skåne och firat midsommar, jag har vart på arvikafestivalen (otroligt roligt!) och jag har skaffat en till katt! Jag har haft denna 1-åriga lilla pälsboll i 2 dagar nu och de börjar komma ganska bra överrens! Han heter egentligen Molle, men eftersom jag hyser en stor kärlek till BBC-serien Doctor who så har han fått tilläggsnamnet "Dalek" efter en robotras i serien!

Så här ser han ut!


Jag har även slängt ut barbordet nu och köpt ett riktigt bord, så nu ser det mer vuxet ut och mindre studentlya-aktigt. Det vart faktiskt otroligt snyggt :)

Och nu, självklart! Gummisnubbarna. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gullig katt - Mer gummisnubbar - Krya på dig

Postat av: Clara

Sööt kisse och rolig serie - som vanligt! Krya på dig kram

2008-07-12 @ 17:18:00
URL: http://kingdomforaheart.blogg.se/
Postat av: Ellen

jätte söt katt ! skönt att det går bra ihop med den du hade innan =D

2008-08-07 @ 10:54:20
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback