Kakor, bakelser och läsk!

Gah! Jag är sååå sugen på någonting med socker i! Jag vet inte vad som har flugit i mig, jag har inte ätit sötsaker på över en vecka, och ändå sitter jag här med världens största sockerbehov! Jag bara måste ha socker! Sockersockersockersocker... Så jag resonerar på detta viset; jag kommer vara duktig och plugga hela kvällen. Är jag då inte värt lite socker i form av en flaska läsk/ett par energidrycker och kakor? Jag tror nog att jag är det! Just det. Man must have sugar! Så... nu går jag till affären och köper sötsaker. Toodeloo!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tror att din kropp och din hjärna kommer ihåg barndomens "lördagsgodis" - eller ;) Kram från världens bästa moster Lotta (om ingen annan säger det så får jag säga det själv trots risken att verka något självgod)

Postat av: Clara

Klart du är värd det! Man kan alltid komma på nån anledning ;P

2008-07-27 @ 23:17:22
URL: http://kingdomforaheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback