Att sprätta upp sömmarna.

Ja, det är ungefär vad som skall se idag. Om någon halvtimme drar jag till sjukhuset och tar bort stygnen från magen! Lite nervös är jag allt, jag har ju aldrig tagit bort stygn så jag vet inte om det gör ont eller inte. Efter det blir det lite allmän städning och pluggande tror jag.

Och ikväll skall jag faktiskt träffa Jakob! Han har ju kommit hem nu :) Jag skall hem till honom och dricka kaffe, prata och gå på promenad, så det skall bli trevligt! Jag är ärligt talat lite nervös inför det också ^^

Just ja, jag tittade lite på la redoutes hemsida igår. Varför är de fina kl'derna dyrast? Varför kan inte de fula kläderna vara dyra? Ingen vill ju köpa dyra kläder ändå... (logik?). En finfin kofta och en höstjacka, men det känns som att drygt 1500 kr för två plagg är lite väl magstarkt. Men man kanske kan hitta lite budgetalternativ :) (inte för att jag faktiskt behöver nya kläder iofs....)


Ha det vackert!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas att det gick bra med stygnen/daten ;)och promenaden. La Redoute har alldeles för snygga kläder även för en gammal moster. Clara fick deras katalog så jag har suttit och dreglat i den. Håller med om att de dyraste är snyggast. Kram moster Lotta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback