Well isn't it good?

För 10 dagar och ett år sedan föddes min blogg. Jag har inte alls varit aktiv, vilket i och för sig kanske inte gör speciellt mycket, eftersom jag utgår ifrån att ingen läser den. Ändock, jag har ju faktiskt tänkt att bli mer aktiv. Det är bara det att jag har så dåligt med tid, men man kan ju alltid försöka ändå tycker man. Jag tycks ju ändå ha tid till annan random datortid så.

Hur som helst, idag har varit en bra dag, igår var en bra dag och ja... sedan jag började med medicinen (levaxin) så har de flesta dagar blivit väldigt bra dagar! jag känner mig pigg och utvilad, och jag orkar faktiskt plugga, vilket ju är bra eftersom jag har tentor lite då och då, bland annat nu på torsdag. Sedan har jag även börjat spela badminton, vilket även det är ett mycket positivt steg eftersom motion är viktigt. Dock är det inget nyårslöfte, I don't swing that way. Jag säger som Ing sa: Inga jävla nyårslöften, jag ska vara lika odräglig som förra året! I'd like that, fast med en lite mer positiv inställning såklart ^^.

Nå, nu skall jag återgå till pluggandet. Om det mot all förmodan faktiskt är någon som läser den här bloggen så kommer det som vanligt en seriebild.

Enjoy mes amigos!
image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback