Napoleon!

Jag insåg precis att jag inte har så många kapitel kvar att läsa inför tentan nu (den är om 6 dagar) och jag har även insett att jag kommer få slippa panikplugga så mycket den här gången, om jag lägger på ett kol lite nu! Och det känns ju bra :) Sen har jag varit lite småsjuk inatt och idag (lätt magsjuka) så jag stannade hemma, men jag har tagit igen det med att gå upp kl. 07.30 iallafall och så har jag tagit det lugnt och pluggat hela dagen. Kanske inte världens roligaste dag, men hey, vill man klara tentan så får man jobba litegrann! Okej, jag ljög lite nu, jag spenderade faktiskt ett par timmar nu på morgonen med att spela dator, men det kan man väl få göra nån gång då och då?

Jag tänker nu vara fruktansvärt onyttig och gå och köpa en påse chips, bara för att jag kan! Haha, det är underbart att kunna äta hur mycket jag vill, och det gör jag verkligen också!

Dagens bild föreställer den gode hjärtekrossaren Napoleon, med en liten blinkning till låten "I'm to sexy" om ni minns den fruktansvärda låten ^^
Enjoy!
image13

Kommentarer
Postat av: Moster Lotta

"Blondinbella" och "Stina-Lee" - ni kan slänga er i väggen - så här ska en riktig blogg va!

2008-02-22 @ 15:18:11
Postat av: Alex

Haha, tack så mycket! Hoppas du läser mer, jag uppdaterar ganska ofta nu för tiden =)

2008-02-24 @ 21:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback