Hej och hå!

Inatt drömde jag en riktigt konstig dröm; att jag skulle amputera benet för att jag tyckte det var så snyggt. Sedan ångrade jag mig dock, när jag kom på att det skulle bli svårt att få tillbaka benet när det inte var modernt längre. Sen åkte jag berg-och-dalbana hem.

Nu sitter jag hemma hos Jakob och myser. Elleer ja, pluggar till zoofys-tentan. Det är inte riktigt samma sak som att mysa, men det är faktiskt ganska trevligt det med! Det är ju intressant hur som helst, jag menar, respirations- och hjärtfysiologi - yeey liksom!

För övrigt måste jag bara säga att klassen jag går i nu är helt underbar! Alla är verkligen übertrevliga och lördagen den 1a mars är det klassfest på Kontiki :) Folk tycks verkligen anstränga sig för att vi ska få någon slags gemenskap, och även fast vi bara gått med varandra i ungefär en månad (förutom rangersen då eftersom de gått i 3 år...) så har man lärt känna de flesta rätt bra. Så borde det alltid vara! Sen att det inte heller är någon tenta på kursen, och att det enda vi gör i skolan i princip är att leka lekar och göra små uppgifter, det är ju inte helt fel det heller.

Nåväl, återgår till pluggandet nu go' vänner.
Och det blir ingen bild idag eftersom jag inte är hemma, men kanske senare om jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback