Dan' före dan'

Imorgon sker äntligen den fruktade (nå...) zoofysiologi-tentan. Sedan har jag den gjord, och förhoppningshoppningshoppningsvis så klarar jag av den! Efter det kan jag koncentrera mig på kursen jag går nu och cellbiologin som jag har valt att läsa om den här terminen (fast på distans). Jag måste verkligen påminna mig själv om att göra klart inlämningsuppgiften till konflikthanteringen imorgon också!

Jag sitter hemma hos Jakob just nu iallafall, och repeterar för fullt. Mannen själv är och spelar gitarr, fast med tanke på att klockan nu är nio så har han väl precis slutat, och ska ta en öl med Arvid. Men det gör ingenting att jag inte kunde vara med, för han har lämnat mig en påse bullar, choklad, mat och mjuk pepparkaka! Dessutom ska jag göra mig lite kaffe nu, så blir kvällen ännu litet mysigare :) För övrigt får jag pengar imorgon (hurra!) så efter tentan så... mjaa, jag ska nog ta och belöna mig själv med ett litet klädesplagg kanske ^^. En kjol månne? Jag hittade en väldigt fin och billig vårjacka häromdagen också, som jag tyckte att jag kunde vara värd med tanke på att jag inte köper kläde speciellt ofta (nej, jag köper inredning istället... och mat, massor av mat! ... och så sparar jag faktiskt en del pengar :D). Har för övrigt två nya favorit-klädesmärken! "nümph" och "kling", båda säljs på rut m.fl. Söta kläder, väldigt popiga.

Nu ska jag titta vidare lite på lite andra bloggar och sen ska jag fortsätta med repetitionerna. Dagens bild får bli en bild på mig, eftersom jag inte har någon serie redo här hos Jakob. Så här skulle jag se ut om jag var en brunkrämsfjortis med idominsalva på läpparna! låt era ögon blöda :) (självdistans eller vaddå?)
image14



Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas tentan gick bra. Vad gäller kläder o dylikt så har Clara skickat efter ett par svarta Converse dojor åt mig från USA. Det är säker förrförrförra årets modell men det skiter jag i - jag älskar dom. 322 spänn gick dom på all inclusive. För övrigt kan inte bestämma mig om jag gillar dig bäst som brunett/svarthårig eller blondin hm????? Fortsätt o skriv, jag gillar ditt sätt att skriva. Puss

2008-02-29 @ 10:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback