Tuudeluu!

Hejsan kära vänner! Idag är en ytterst seg dag. Jag har ingenting att göra, eftersom fadderverksamheten inte startat än och mina vänner som är i Indonesien behagar stanna där i ytterligare nästan 2 veckor :-/ Så här sitter jag och äter frukost kl. 14.00, ni vet, sådant som man sällan fick göra när man bodde hemma eftersom mor väckte en mellan 10-12 på helgen. Ha! Fast nu när man får så är det förstås inte lika kul att sova halva dagen :-p

På måndag sätter fadderverksamheten igång iallafall! Det ska bli roligt att vara fadder i år igen :-) Roligast blir nog aktiviteten på lysestrand; vi åker dit en hel helg och anordnar aktiiteter för nollorna. Hoppas det blir kul! Själv tycker jag att det var hemskt roligt för 2 år sedan när jag själv var nolla :-)

Kommentarer
Postat av: Clara

Jag har varit fadder i en vecka nu. Superkul! Men är lite trött :P

Postat av: Ulla-Karin Danielsson (mamma)

Hmppff! jag kan fortfarande väcka dig tidigt, man vet aldrig när lilla mamma ringer och vill prata ena lita stunn hi, hi, hi.......

2008-08-25 @ 08:45:14
URL: http://www.ditt-klimat.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Moster har oxå telefonnumret - så det så ;)

2008-08-25 @ 19:18:34
URL: http://lottasgolfliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback