Regnpromenader och skolarbete.

Och så jobb, jobb och jobb. Jag fick inte tag på studievägledaren idag heller, fastän jag försökte ringa ett par gånger. jag får helt enkelt försöka igen imorgon!
När jag kom hem från jobbet tog jag och Oscar en regnpromenad. Oscar är en gammal bekant som är inneboende hos herr Joel för tillfället, och som har tackat ja till en lägenhet i Joels hus. Kul! Det var väldigt uppfriskande att gå i regnet faktiskt, och jag fick mycker mer energi till att plugga än vad jag skulle fått om jag bara hade suttit inne hela dagen.

Sen funderade jag på en sak; många lägger ju ut bilder på grejer de köper, dagens outfit och liknande. Är någon intresserad av att se vad jag lägger mina surt förvärvade slantar på, och vad jag har på mig om dagarna? :-)

Let's traj it.
Idag: Vit blus, grå jeans och en prickig kort kofta. Slappkläder =)


Ps. Ikväll kommer en ny serie! Stay tuned...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback