Önskemål och Marlon Brando.

Hej kära vänner!
Här sitter jag med katt i knät, musiken på behaglig volym och huvudet fullt av önskemål om att ha mer pengar, ny lägenhet och annat smått och gott. Igår var jag och badade för första gången på flera år, och vet ni vad? Det var helt underbart! Det måste vart säkert 24-25 grader i vattnet. Det var perfekt. Jag vill gärna åka och bada igen nu innan sommaren tar slut. Dock tycker jag om tanken på att det snart är höst. Jag har alltid tyckt om hösten! Jag kommer ihåg när jag var liten och satt och tittade i mammas ellos-katalog på alla de fina höstkläderna. De såg så mysiga ut! Stickade, murriga kläder i brunt, vinrött, lila och gult. Det är inte konstigt att man längtar till hösten. Den är ju så mysig på alla sätt och vis.

Här är ett litet urklipp av vad jag önskar mig just nu (som jag som vanligt inte har råd med). Nå, kanske en av dem. Vilken tycker ni att jag skall välja isåfall? Den randiga kjolen, den blommiga tröjan, den rosa eller farfarströjan? Jag vill nog helst ha den blommiga tröjan och farfarströjan (den ser ju så mysig ut! Tänk den med en fin halsduk, mörk kort kjol och svarta/grå leggings. Supersnyggt!).


Strax kommer Jacob förbi (inte Jakob, utan en annan vän som heter Jacob). Vi skall förlora oss i filmens underbara värld ikväll och på menyn står Gudfadern. Jag har inte sett den filmen, så det skall bli ett rent nöje! Den skall ju tydligen vara hemskt bra.

Ha det vackert under molnen!

Kommentarer
Postat av: Clara

Tröjan ser grymt mysig ut! Vart finns den? Fast skulle nog vilja ha en annan färg :P

Postat av: Alexandra

På H&Ms hemsida, man kan beställa den därifrån!

2008-08-04 @ 20:50:52
URL: http://faffner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback