Höstkläder!

Nu har jag äntligen fått shoppa lite! Jag har gått och längtat i månader, bokstavligt talat. Jag har köpt ett par koftor, en ny t-shirt, en kjol och lite höst-accesoarer (halsduk, mössa, armvärmare). Allt för under 1000 kr :-) så jag känner mig helnöjd! Nu behöver jag inte shoppa på ett antal månader, bokstavligt talat igen. Jag ska ju ha pengarna till annat, som mp3-spelare och kamera. Jag vill köpa en bra kamera som jag kan utvecklas med, eftersom foto är ett stort intresse för mig.

Här kommer iallafall lite bilder på mina nya kläder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Underbart vackert motiv och vackra bilder - som taget ur ett modemagasin!

Gäller även spegelbilden av den med med glasögon och mustach (stavas det verkligen så)

Postat av: Jakob

De var fina, knyttet!

2008-08-30 @ 11:24:58
Postat av: Aleks

Tack så mycket, ni båda :-)

2008-08-30 @ 16:00:20
Postat av: Clara

Snyggt! :)

2008-08-30 @ 16:26:39
URL: http://kingdomforaheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback