Eoner av ledighet framför mig.

Eller ja, nästan iallafall. Det känns så, nu när omtentan är avklarad, jobbet är slut och jag inte har någonting att göra förutom städa, umgås med vänner och vänta på skolstarten :-p Jag har massor på min önskelista nu inför hösten. Jag vill ha nya snygga höstskor, en ny fin cardigan (stickad), ett par fina kjolar, jeans och några tröjor. Dock vill jag även ha en kamera, en mp3-spelare och en symaskin (jag skall lära mig sy!) så vi får väl se hur det blir med det. Troligen kommer jag endast unna mig nya skor och kanske en tröja eller två. Resten får jag spara ihop till så jag kan leva samtidigt! Men man kan ju drömma litegrann :-)

Idag fick jag sålt min ensamma ökenråtta förresten, till en familj som verkade tycka väldigt mycket om djur! Så jag är glad att han troligtvis kommer få det jättebra sina sista år! Nu väntar städning av akvarie, städning av lägenhet, rensning av kattlåda och sedan en kopp te och project runway :-)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Från mor o moster: du får väl kontakta din "bank" he he


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback